top of page
  • zeevyofer

מקרטני: שני סיפורי די.אן.איי

יש הרבה מאוד ספיחים וסיפורי-צד לעניין "פול מקרטני מת". הנה שניים שקשורים בתחום ה-DNA ואולי הם יכולים ללמד אותנו כמה דברים נוספים לגבי הסיפור. דגימת DNA תפתור את הסיפור אחת ולתמיד, ושפרד מצהיר בספר "זכרונותיו של בילי שירס" שהוא נזהר מלתת דגימה שכזו. אבל שני אירועים שקשורים בנושא הזה אכן התרחשו.

כשה"ביטלס" הופיעו בגרמניה, עוד הרבה לפני שהתפרסמו, הכניס פול הבילוגי להריון בחורה בת 16 בשם אריקה הובר. נולדה להם ילדה בשם בטינה. פול הביולוגי התכחש לאבהותו ועו"ד מטעם הלהקה שילם לאריקה 16,000 מארק בשנת 1966 על מנת שלא תדבר. ב-1982 היא כותבת מכתב פתוח לאביה פול שהתפרסם במגזין בראבו. היא מבקשת שיכיר בה. אבל אין תגובה. בהמשך, היא מגישה תביעת אבהות בבית משפט. זו הפעם היחידה שסיר פול מקרטני, מי שאנחנו מכירים כעת כויליאם או בילי שפרד, מסכים, מחוסר ברירה, להגיש דגימת DNA. כמובן שאין התאמה ב-DNA, כי ויליאם אינו פול הביולוגי. למרבה ההפתעה, בית המשפט פוסק שהוא כן חייב לשלם לה מזונות. ואז ב-2007 יש משפט נוסף, שבו עורכי הדין של בטינה טוענים שפול מקרטני שלח כפיל ולכן לא התגלתה התאמה בדגימות ה-DNA. אבל בית המשפט לא מקבל את זה וויליאם\בילי מזוכה. אם היה מפסיד במשפט, בטינה היתה זכאית ל-10% מהרכוש שלו וזה הרבה מאוד כסף.

האירוע השני היה דרמטי לא פחות. בילי נעצר בשדה התעופה ביפן ב-1980 על החזקת מריחואנה במזוודה שלו וישב במעצר בכלא שם במשך 9 ימים. זה היה לפני תחילת סיבוב הופעות של להקתו "כנפיים" אז. ההופעות שם כמובן בוטלו מיד, לצערם של אלפי המעריצים היפנים. לינדה, אשתו, דני ליין וצוות ההפקה חיכה לראות מה יקרה, במשך אותם תשעה ימים בהם שהה בילי בכלא. בספר הוא מביע חרטה עמוקה על הטעות שלו.

במהלך החקירה, השוטרים היפניים לקחו ממנו טביעת אצבע. אותם חוקרים השוו את טביעת האצבע לדגימת אצבע ישנה שלו שהגיעה מגרמניה, בשל פרשה אחרת שגרמה לפול הביולוגי להיעצר בזמן שה"ביטלס" ניגנו שם ב-1960. אבל, כמובן שלא היתה התאמה. החוקרים השתגעו ושאלו אותו: מי אתה? אתה לא פול מקרטני? איך ייתכן שאין התאמה בין טביעות האצבע? הפרשה הסתיימה ברגע שהגיע בכיר משירותי הביון הבריטי ודאג לשחרורו המיידי של בילי והסיפור נסגר. בילי הרגיש שהוא מוגן. בספר הוא מציין בפירוש שהשלטונות הבריטיים חילצו אותו בכך שטענו שכל חברי ה"ביטלס" קיבלו את אות ה-MBE הבריטי כחלק מתרומתם לחברה, מהכבוד למלכה ועל שירותם ל"אילומינאטי".

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page